Document Management Software | iFacto
Level up

Snel en efficiënt documentbeheer

Talrijke documenten met een massa aan informatie en data op een gestructureerde manier beheren met een Document Management Systeem. 

Snel en efficiënt documentbeheer digitaal in ERP

Minder papier, meer functionaliteit

Werken met papieren documenten is inefficiënt en duur, een geïntegreerde Document Management software brengt documenten en kritische procesinformatie samen in een transparante gebruikerservaring en zorgt voor meer controle, meer procesefficiëntie en lagere operationele kosten.

Documentbeheer is een systeem of proces dat wordt gebruikt voor het opslaan en ophalen van elektronische documenten, waaronder pdf’s, tekstverwerkingsbestanden en gedigitaliseerde afbeeldingen. Naast het digitaal afhandelen van documenten, biedt zo’n systeem vaak ook voordelen rond archivering, het ophalen van informatie, documentherkenning (OCR) en security.

Document management software in ERP geïntegreerd voor minder papier en efficiënt werken

Meer automatisatie, minder kosten

Laat documenten, zoals leveranciersfacturen, automatisch verwerken met documentherkenning (OCR) en beperk de handmatige invoer tot een minimum. Door een ‘management by exception’-principe te hanteren, worden gebruikers er enkel attent op gemaakt wanneer een actie vereist wordt. 

Hiernaast zorgt het definiëren van veelgebruikte workflows (digitaliseren, verwerken, archiveren, opzoeken, goedkeuren, distributie en printen) voor een snellere en veilige verwerking van alle documenten. Dit verhoogt de productiviteit en drukt meteen ook de kosten.

Automatische documentverwerking met OCR scanning

Oplossingen die aansluiten bij Dynamics 365

De business applicaties binnen het Microsoft Dynamics 365 platform, kunnen op een eenvoudige manier geïntegreerd worden met uitgebreide oplossingen voor documentbeheer.

Document flows die aansluiten bij Dynamics 365 ERP en CRM toepassing
Contact

Let's connect

iFacto Office

Heeft u een vraag? Wij staan voor u klaar.